Wednesday 23 September 2009

semalam karoeke, gosh. I'm jealous dengan Dee and Abang Hafiz. act abang Hafiz is not dee's cousins. kawan2 jugak. kitaorang lepak. Cousins dee, Ijal, Rani, AA, Ali, Mila, Ajiq, Eman, Kak Nora, and campur dengan Abang Hafiz. Kak Nora is the oldest! hmm, Idk why I think Abang Dee not like me. Mcm dh dpt restu dari whole family except abang dia! haih. okay, back to the story. I'm jealous to dee and abang hafiz because dorang duet lagu apa tah. tapi sweet gila lah. haha, jealous nie. and my car dh repair. :D:D luckily kawan daddy ada, then dia tolong! :)
i skype-ing with my mummy. and she said, luckily i'm not injured. and ada lagi satu cerita, raya ke-3 daddy dee ajak pergi perak, but mummy cakap takpayah lah. haha, kalau tak, I drive a long journey with Dee! ahhaah, but tape lah en? Raya ke-2 dah lama jalan.!
wee, thanks for everything you've done for me. Your cousins are superb lah deeeeee! :D:D

1 comment: